Športový sponzoring
a ich fanúšikov
Čo je športový sponzoring?
Športový sponzoring je forma marketingovej stratégie, pri ktorej organizácia alebo značka podporuje športovú organizáciu, tím, športovca alebo športovú udalosť s cieľom dosiahnuť rôzne výhody a výsledky pre obidve strany. Forma podpory môže byť finančného, materiálneho alebo iného charakteru s cieľom priniesť pridanú hodnotu ako pre partnera, tak aj pre tím či športovca.
Ako pristupujeme k sponzoringu?
Sponzori a partneri zastávajú nenahraditeľnú rolu v profesionálnom športe. Práve vďaka nim dokážu športovci a tímy zabezpečovať plynulý chod svojich športových družstiev. V rámci sponzoringu sa snažíme pre partnerov prinášať vyššiu hodnotu ako len umiestnenie loga do viditeľného mediálneho priestoru. Prichádzame s riešeniami, ktoré poskytnú pridanú hodnotu pre tím, športovcov a ich partnerov, ale aj pre fanúšikov.
V rámci sponzoringu vieme zabezpečiť
Poradenstvo pre kluby, jednotlivcov a organizácie
- poradenstvo v oblasti sponzorských a partnerských aktivít pre kluby, jednotlivcov a organizácie, konzultácie pri hľadaní potenciálnych sponzorov a partnerov, aktívne vyhľadávanie partnerov
Aktivácia partnerov v oblasti športu
- vytvorenie sponzorskej stratégie pre spoločnosti a podniky v oblasti športu, vyhľadávanie vhodných partnerov v oblasti športu v súlade so zvolenou stratégiou zohľadňujúc princípy brandingu, identity a vytvárania pozitívneho imidžu spoločnosti
Návrh a tvorba partnerských aktivít a obsahu
- navrhovanie aktivít na prepájanie spoločnosti a partnera v oblasti športu, tvorba atraktívneho obsahu pre danú cieľovú skupinu spoločnosti s prihliadaním na asociovanie partnera so silou a atraktivitou športového partnera
Ponuka partnerstiev
Pre organizácie, ktoré sa s nami rozhodnú spolupracovať ponúkame partnerský program, v ktorom im aktívne hľadáme sponzorov a partnerov, ktorí zdieľajú rovnaké nadšenie pre šport. V rámci nášho partnerského programu má každá športová organizácia vytvorený svoj súkromný profil, ktorý obsahuje informácie o tom, akých partnerov hľadá a čo vie na druhej strane ponúknuť. Profil obsahuje tiež informácie o reklamných priestoroch, komunikačných kanáloch a ich dosahoch a ďalšie informácie, ktoré sú užitočné.